جستجوی راهکارهای جدید در نشست "کپی یا اقتباس ، چالشی در هنر معاصر"

در نشست "کپی یا اقتباس ، چالشی در هنر معاصر" بر استفاده از نظرات و مباحث مطرح شده راهکارهای جدیدی در برگزاری رویدادهای هنری دنبال شد.

به نقل از روابط عمومی موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ،عبدالرحیم سیاهکارزاده رییس موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ،درباره برگزاری این نشست تخصصی گفت : نشست "کپی یا اقتباس ، چالشی در هنر معاصر" بنا بر ضرورت مباحث مطرح شده اخیر در عرصه تجسمی کشور و همچنین رایزنی با اساتید این حوزه برگزار می‌شود.طبیعتاً وجود چنین نشست‌هایی می‌تواند جنبه‌های آموزشی بسیاری را برای نسل جوان ایجاد کند.همچنین با استفاده از نظرات و مباحث مطرح شده می‌توان به راهکارهای جدیدی در برگزاری رویدادهای هنری دست یافت.

سیاهکار زاده ضمن دعوت از انجمن‌های تجسمی ،نگارخانه‌ها،هنرمندان ،اساتید ، هنرمندان و اصحاب رسانه در این نشست افزود: بعد از اعلام برگزاری این نشست با استقبال گسترده ای‌ای از سوی دانشگاهیان، پژوهشگران، و ... روبه رو شدیم و انتظار داریم شاهد حضور گسترده ای‌ای از جانب علاقمندان باشیم.

گفتنی است، نشست در نشست "کپی یا اقتباس ، چالشی در هنر معاصر" 24 تیر سال جاری ساعت 17 در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

منبع:هنرآنلاین

logo-samandehi